Pernah Terfikir Tak Kenapa Kanak2 Senang Je Nak

Pernah Terfikir Tak Kenapa Kanak2 Senang Je Nak

Pernah terfikir tak kenapa kanak2 senang je nak di didik terutama dari aspek penguasaan bahasa.
--------------------------------------------------------------------------
.
mereka dgr lagu senang je nak hafal..jika dengar bahasa english senang je mereka nak tangkap kan..kdg2 kita dewasa pun x bole buat mcm tu haha
.
hah, jawapannya sebab kanak2 ni terutama masa umur 5 tahun ke bawah perkembangan otak mereka berlaku 90% ..sebab tu masa waktu ni lah waktu yg sgt sesuai utk anda bentuk mereka...jgn tggu nnt da sekolah baru nak ajar mereka membaca dan sebagainya
.
da makan int3tree ke? sehari 1 sachet je..
.
#int3tree
#impianituinfiniti
#bekalkanint3treesetiaphari