Dulu Masa Kecik-kecik Kita Selalu Rasa Penat Masa

Dulu Masa Kecik-kecik Kita Selalu Rasa Penat Masa

"dulu masa kecik-kecik kita selalu rasa penat masa puasa kan? rasa macam nak berbuka jer walaupun masa tu jam 10 pagi.hehe"
.
.
Anak kita juga rasa perkara yang sama semasa mereka berpuasa. tambah pula dengan jadual harian yang sangat padat, pagi sekolah, petang sekolah, lewat petang nak main di taman lagi, malam terawih, lepas itu nak siapkan kerja rumah....
.
.
Dah macam orang dewasa yang bekerja. bangun awal pagi siap kan anak pergi sekolah, masak sahur, pergi kerja sampai lewat petang baru pulang, kadang kala tu sampai malam sebab nak OT, malam terawih, lepas itu nak temankan anak buat kerja rumah.
.
.
kan jadual harian sama, sangat padat yang memerlukan tenaga yang lebih. korang rasa kalau korang macam situasi kat atas nie dah rasa penat, anak korang yang masih kecil tak penat ke?
.
.
#int3tree
#ImpianItuInfiniti
#DMDC_EMPIRE
.