Alhamdulillah Dah Bnyak Perubahan Pd Afif...afif Nie Sbnar

Alhamdulillah dah bnyak perubahan pd afif...afif nie sbnar nyer budak yg hiper...masa mula masuk darjah 1 afif tak boleh membaca..2 mggu ujian saringan linus...mggu ke 3 sek afif di tukar kan ke kelas linus... mak mane yg tak sedih bila anak di tukar kan masuk ke kelas linus...masa tu hati sy mmg sedih sgat..mane silap nyer anak sy..sy pun mula lah mencari supliment utk bg afif mkn..cari2 jumpa lah int3tree nie... masa nak beli ragu2 gak..bila sy baca bnyak testimoni yg berjaya sy pun cuba cari stokis area gombak yg sy boleh terus beli dan boleh bg afif cepat mkn...5 sachets afif mkn dah nampak skit perubahan pd afif...dari hari ke hari sy nampak afif dah rajin buat kerja sek...balik sek blum mandi lg dah bukak beg tak sabar2 nak buat h.work...ingatan dia pun skrg kuat...dia boleh ingat dan cerita balik ape yg cikgu ajar kat sek..dia nampak lebih tenang.. klu tak afif tak tau duk diam..sana usik sini usik..baling2 benda ape aje yg ada kat tgan dia..klu tak,tak kan tv smpai 2 biji pecah..